FAQ

14 Resultaten:
1. Ik heb een (nieuwe) licentiecode/registratienummer ontvangen. Hoe kan ik deze activeren?  
U kan uw licentie activeren door volgende stappen te volgen.  Open uw G DATA product. Dit kan u doen door op het icoon op het bureaublad of rechts onderaan in uw taakbalk te…  
2. Ik ben mijn toegangsgegevens kwijt  
Indien u uw G DATA gebruikersnaam en wachtwoord niet meer in uw bezit heeft kan u deze op verschillende manier recupereren. Via de G DATA website 1.       Surf…  
3. After updating to version 14.2.0.472 of the G DATA ManagementServer, I can no longer log in to the G DATA Administrator.  
Cause: This can occur due to the G DATA Administrator being open during the installation of the update. Another cause can be unexpected database entries during the conversion of the database. …  
4. After updating to version 14.2.0.472 of the G DATA Security Client, emails or meeting requests remain in the outbox and are not getting sent.  
On the affected clients, please temporarily deactivate the functionality "Use Spam Filter" in the G DATA Administrator under "Clients/Client Settings/AntiSpam". We are trying to provide you with…  
5. I need help after updating to the latest version 14.2.0.472.  
We are happy to offer you many new useful features with the latest version of our business solution. Unfortunately we noticed some issues during the roll-out process. In order to enable you to…  
6. After updating to version 14.2.0.472 of the G DATA Security Client, the process "NativeMessagingWP.exe" generates an overload on the terminal server.  
Please rename the file "NativeMessagingWP.exe" temporarily into "NativeMessagingWP.exe.tmp" and restart the terminal server. We are trying to provide you with an automated solution as soon as…  
7. Hoe verleng ik mijn G DATA licentie?  
Er zijn twee mogelijkheden om uw G DATA licentie te verlengen. Verlenging via de website Betaling is enkel mogelijk met Credit Card of Mastercard. Bezoek de G DATA website via…  
8. Ik kan de G DATA INTERNET SECURITY FOR ANDROID niet verwijderen  
Als u het G DATA applicatie-icoon naar de vuilbak sleept en deze geeft de melding dat de applicatie niet verwijderd kan worden volgt u onderstaande stappen. Open uw Android instellingen.…  
9. Hoe voeg ik een computer toe aan mijn licentie?  
Er zijn twee mogelijkheden om een computer toe te voegen aan uw licentie. Uitbreiding via de website Betaling is enkel mogelijk met Credit Card of Mastercard. Bezoek de G DATA website via…  
10. Hoe installeer ik de G DATA INTERNET SECURITY FOR ANDROID?  
Via G DATA U kan het installatiebestand voor de Android applicatie downloaden via volgende link: http://gms2.gdata.de Dit is een .apk bestand en kan enkel uitgevoerd worden op een Android-toestel.…  
11. Ik heb zonet een G DATA product aangekocht, wat nu?  
Als u een licentie aangekocht heeft via onze webshop op www.gdata.be of www.gdata.nl dan diende u bij de aankoop een e-mailadres op te geven. Na het voltooien van de betaling wordt een mailtje naar…  
12. Ik heb een licentie voor meerdere computers. Hoe kan ik mijn licentie activeren op een tweede of derde computer?  
Indien u reeds een computer voorzien heeft van een G DATA installatie en u zou de licentie willen activeren op een andere computer kan u volgende stappen volgen. Open uw G DATA…  
13. Updaten van de G DATA Software naar de laatste versie  
Het updateprocess kan opgedeeld worden in 2 delen : Update van de virus handtekeningen en Update van de antivirus software. Het Updaten van de virus handtekeningen garandeerd de optimale…  
14. Ik wil mijn G DATA product verwijderen  
U wil graag uw G DATA definitief van uw computer verwijderen of u wil deze verwijderen om nadien opnieuw te gaan installeren? Dit kan op volgende manieren. Via het installatiebestand Download…  
Zoekresultaten 1 - 10 van 14