G DATA Support - FAQ
Support Code: 12001

Ik heb zonet een G DATA product aangekocht, wat nu?

Als u een licentie aangekocht heeft via onze webshop op www.gdata.be of www.gdata.nl dan diende u bij de aankoop een e-mailadres op te geven. Na het voltooien van de betaling wordt een mailtje naar u toegestuurd met de gegevens van uw G DATA licentie. Bij in deze mail zit ook een downloadlink om het G DATA product te downloaden, op te slaan en te installeren op uw computer. Er zijn twee mogelijkheden om deze installatie te activeren

U kocht net een licentie aan en koos niet voor de optie “Activeren” tijdens het proces

In uw mail zal een registratienummer voorzien zijn. Dit registratienummer is een lange code van cijfers en letters en bestaat in totaal uit 25 karakters, verdeeld in 5 blokjes van elk 5 karakters (voorbeeld van de opbouw van een registratienummer: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx).

Dit registratienummer kan u tijdens de installatie ingeven. Hiervoor kiest u “Volledige versie activeren” > “Een nieuw registratienummer invoeren”.

Indien u deze stap tijdens de installatie heeft overgeslagen kijkt u naar het artikel “Ik heb een (nieuwe) licentiecode/registratienummer ontvangen. Hoe kan ik deze activeren?”

Ik zie geen registratienummer in mijn mail

De licentie werd tijdens het aankoopproces reeds voor u geactiveerd. In uw mail is dan een gebruikersnaam en wachtwoord vermeld. Uw gebruikersnaam bestaat meestal uit een samenstelling van uw achternaam en enkele cijfers.

Deze gegevens kan u tijdens de installatie ingeven. Hiervoor kiest u “Volledige versie activeren” > “Toegangsgegevens invoeren”.

Indien u deze stap tijdens de installatie heeft overgeslagen kijkt u naar het artikel “Ik heb een licentie voor meerdere computers. Hoe kan ik mijn licentie activeren op een tweede of derde computer?”, waar de stappen voor activatie van een licentie in vermeld staan.

Last change:
08-06-16

Operating system:
 Windows

Products:
 Total Security / Total Protection
 AntiVirus
 Internet Security