G DATA Support - FAQ
Support Code: 12009

Ik ben mijn toegangsgegevens kwijt

Indien u uw G DATA gebruikersnaam en wachtwoord niet meer in uw bezit heeft kan u deze op verschillende manier recupereren.

Via de G DATA website

1.       Surf naar https://www.gdata.be/ondersteuning/toegangsgegevens-kwijt 

2.       Volg de stappen op deze pagina om uw toegangsgegevens op te vragen.

Via uw G DATA installatie

1.       Open uw G DATA product door te dubbelklikken op het G DATA icoon rechts onderaan in de taakbalk.

2.       In het G DATA Security Center klikt u rechts bovenaan op het tandwieltje om de instellingen te openen.

3.       Kies links in het menu “AntiVirus” > “Updates”.

4.       Klik op de link “Toegangsgegevens kwijt?”

5.       U wordt naar de G DATA website gebracht. Volg de stappen op deze pagina om uw toegangsgegevens op te vragen.

Let op! De e-mail met uw gegevens zal enkel verzonden worden naar het mailadres dat u heeft opgegeven bij de registratie van uw licentie. Indien in tussentijd uw mailadres gewijzigd werd kan u contact opnemen met onze supportdienst. Dit doet u door een mailtje te sturen naar support@gdata.be of support@gdata.nl met volgende gegevens:

  • Gebruikersnaam, klantnummer of registratienummer
  • Vermelding van het nieuwe mailadres.

Last change:
01-07-16

Operating system:
 Windows
 Android

Products:
 Mobile Internet Security Android
 Internet Security
 AntiVirus
 Total Security / Total Protection